მიზანი

ჩვენი მიზანია ,მოსწავლეებს ვასწავლოთ „შეამჩნიონ “ მათემატიკა  ყოველდღიურ ცხოვრებაში,დააკვირდნენ და ამოიცნონ გეომეტრიული ფიგურები ,ასევე გაიღრმავონ ცოდნა  ამოცანების გაგების და ამოხსნის ეტაპებზე, ტექსტიანი ამოცანების წაკითხვა და მოდელირების გამოყენებით ამოხსნა.გაიწაფონ ზეპირი ანგარიშების სტრატეგიებში

საწრეო მუშაობის მიზანი:
·         მატემატიკის ცოდნის გაღრმავება:
·         მოსწავლეთა ცოდნის   გაღრმავება „მათემატიკაში“ ე.ს.გ.-ს მოთხოვნების მიხედვით ;
·         ლოგიკური აზროვნების განვითარება ;
·         არითმეტიკული  აზროვნების  გავარჯიშება;
·         მათემატიკა ყოველდრიურ ცხოვრებაში ,ყურადღებისა და დაკვირვებულებაზე   ზრუნვა;(როგორიცაა  ფორმები,დრო,რიცხვები და ფული)
·         გეომეტრიული  ფიგურების მსგავსი  წარმოდგენების  გაფართოება;
·         აზროვნების  უნარის  განვითარება;
·         ცხოვრებისეული  ამოცანების  გადასაწყვეტად  საჭირო  ცოდნის  გადაცემა;
·         ვარაუდების  გამოთქმის  წახალისება;
·         ტესტურ  დავალებებზე  მუშაობისათვის  საჭირო  უნარ- ჩვევების  ჩამოყალიბება;
·         ინფორმაციის  ორგანიზებულად  წარმოდგენის  უნარის  განვითარება ;
·         ფიგურათა  დაჯგუფების ,  ამოცნობის  უნარის  განვითარება ;
·         მარტივი  კანონზომიერერბების  ამოცნობა  და  განვრცობა;
·         კომპლექსური  პრობლემის  საფეხურებად  დაყოფა  და  ეტაპობრივად  გადაჭრა;
·         ოლიმპიადებისთვის  მზადება;
  • მონაცემთა დალაგება, დაჯგუფება და კლასიფიკაცია მითითებული კრიტერიუმების მიხედვით;
მოკლე მიმოხილვა:
( საწრეო  მუშაობის  პროფილი)

სასწავლო წლის პირველ  სემესტრში შეიქმნა აღნიშნული წრე, რომელიც შედგება 14 მოსწავლისაგან. წრე ტარდება კვირაში ერთხელ, ორშაბათს და პარასკევს , მე-6 გაკვეთილზე. წრეზე განსახილველი თემები წინასწარ არის გაწერილი.

მოსწავლეებში  ლოგიკური  აზროვნების  გასავითარებლად  კარგი  საშუალებაა  დამატებითი  მეცადინეობების  წარმართვა ,  ასევე  ესგ - ით  შემოთავაზებული  მიზნის  შესაბამისი  ცოდნის  გასაღრმავებლად .    კვირაში  ერთი  საათი  მოსწავლეებსა  და  მათ  მშობლებთან  შეთანხმებით  II  კლასში  დაიგეგმება  საწრეო  მუშაობის  წარმართვა  სასწავლო  წლის  I  სემესტრის  განმავლობაში.
მოსწავლეებს  საშუალება  მიეცემათ  დამატებითი  სავარჯიშოების  დახმარებით  განიმტკიცონ  სასკოლო  საპროგრამო  მასალა . დავალებები  თითოეულ  მოსწავლეს  მიეწოდება  ინდივიდუალურად  ამობეჭდილი  სახით  თაბახის  ფურცელზე ,  რათა  მოხდეს  დროის  მაქსიმალურად  რაციონალურად   გამოყენება.
მოსწავლეები  განივითარებენ  ლოგიკურად  აზროვნებას , დაკვირვებას,სამოდელოდ წარმოდგენას ,პრეზენტირებას.  რაც  ესოდენ   საჭიროა  არა  მხოლოდ  მათემატიკის ,  არამედ  სხვა  დისციპლინების  შესასწავლადაც.  მოსწავლეებს  მიეცემათ  საშუალება  ,  თავიდანვე  შეეჩვიონ  ტესტურ  დავალებებს  და  მოძებნონ    შესაბამისი  სწორი  პასუხი   გამორიცხვის,   მსჯელობის  , ჩასმის   და  სხვა  ალტერნატიული  გზების  საშუალებით .  მოტივაციის  ასამაღლებლად  და  მრავალფეროვნების  უზრუნველსაყოფად    მიეცემათ  ასევე  სახალისო  სიტუაციური  ამოცანები , ამოცანები - რომლებიც  დაკავშირებული  იქნება  მათ  ყოველდღიურობასთან,  აღმოაჩენენ  კანონზომიერებებს  და   დაინახავენ  მათემატიკის  პრაქტიკულ  მნიშვნელობას . ისწავლიან ტესტური ამოცანების წაკითხვას და სამოდელოდ წარმოდგენას.

Комментарии