ჩვენი მიზანია ,მოსწავლეებს ვასწავლოთ „შეამჩნიონ “ მათემატიკა ყოველდღიურ ცხოვრებაში,დააკვირდნენ და ამოიცნონ გეომეტრიული ფიგურები ,ასევე გაიღრმავონ ცოდნა ამოცანების გაგების და ამოხსნის ეტაპებზე, ტექსტიანი ამოცანების წაკითხვა და მოდელირების გამოყენებით ამოხსნა.გაიწაფონ ზეპირი ანგარიშების სტრატეგიებში
საწრეო
მუშაობის
მიზანი:
·
მატემატიკის ცოდნის გაღრმავება:
·
მოსწავლეთა ცოდნის გაღრმავება „მათემატიკაში“ ე.ს.გ.-ს მოთხოვნების
მიხედვით ;
·
ლოგიკური აზროვნების განვითარება ;
·
არითმეტიკული აზროვნების
გავარჯიშება;
·
მათემატიკა
ყოველდრიურ ცხოვრებაში ,ყურადღებისა და დაკვირვებულებაზე ზრუნვა;(როგორიცაა ფორმები,დრო,რიცხვები და ფული)
·
გეომეტრიული ფიგურების მსგავსი წარმოდგენების
გაფართოება;
·
აზროვნების უნარის
განვითარება;
·
ცხოვრებისეული ამოცანების
გადასაწყვეტად საჭირო ცოდნის
გადაცემა;
·
ვარაუდების გამოთქმის
წახალისება;
·
ტესტურ დავალებებზე
მუშაობისათვის საჭირო უნარ- ჩვევების ჩამოყალიბება;
·
ინფორმაციის ორგანიზებულად
წარმოდგენის უნარის განვითარება ;
·
ფიგურათა დაჯგუფების ,
ამოცნობის უნარის განვითარება ;
·
მარტივი
კანონზომიერერბების ამოცნობა და
განვრცობა;
·
კომპლექსური პრობლემის
საფეხურებად დაყოფა და
ეტაპობრივად გადაჭრა;
·
ოლიმპიადებისთვის მზადება;
- მონაცემთა დალაგება, დაჯგუფება და კლასიფიკაცია მითითებული კრიტერიუმების მიხედვით;
მოკლე მიმოხილვა:
(
საწრეო მუშაობის პროფილი)
სასწავლო წლის პირველ სემესტრში შეიქმნა აღნიშნული წრე, რომელიც შედგება 14 მოსწავლისაგან. წრე ტარდება კვირაში ერთხელ, ორშაბათს და პარასკევს , მე-6 გაკვეთილზე. წრეზე განსახილველი თემები წინასწარ არის გაწერილი.
მოსწავლეებში ლოგიკური
აზროვნების გასავითარებლად კარგი
საშუალებაა დამატებითი მეცადინეობების წარმართვა ,
ასევე ესგ - ით შემოთავაზებული მიზნის
შესაბამისი ცოდნის გასაღრმავებლად . კვირაში
ერთი საათი მოსწავლეებსა
და მათ მშობლებთან
შეთანხმებით II კლასში დაიგეგმება
საწრეო მუშაობის წარმართვა
სასწავლო წლის I სემესტრის განმავლობაში.
მოსწავლეებს საშუალება
მიეცემათ დამატებითი სავარჯიშოების
დახმარებით განიმტკიცონ სასკოლო
საპროგრამო მასალა . დავალებები თითოეულ
მოსწავლეს მიეწოდება ინდივიდუალურად ამობეჭდილი
სახით თაბახის ფურცელზე ,
რათა მოხდეს დროის
მაქსიმალურად რაციონალურად გამოყენება.
მოსწავლეები განივითარებენ
ლოგიკურად აზროვნებას ,
დაკვირვებას,სამოდელოდ წარმოდგენას ,პრეზენტირებას. რაც
ესოდენ საჭიროა არა
მხოლოდ მათემატიკის , არამედ
სხვა დისციპლინების შესასწავლადაც. მოსწავლეებს
მიეცემათ საშუალება ,
თავიდანვე შეეჩვიონ ტესტურ
დავალებებს და მოძებნონ
შესაბამისი სწორი პასუხი
გამორიცხვის, მსჯელობის , ჩასმის და
სხვა ალტერნატიული გზების
საშუალებით . მოტივაციის ასამაღლებლად
და მრავალფეროვნების უზრუნველსაყოფად მიეცემათ
ასევე სახალისო სიტუაციური
ამოცანები , ამოცანები - რომლებიც
დაკავშირებული იქნება მათ
ყოველდღიურობასთან,
აღმოაჩენენ კანონზომიერებებს და
დაინახავენ მათემატიკის პრაქტიკულ
მნიშვნელობას . ისწავლიან
ტესტური ამოცანების წაკითხვას და სამოდელოდ წარმოდგენას.
Комментарии
Отправить комментарий